Thursday, March 3, 2011

Vsp Accepted Lenscrafters

Almost equal.

Una delle maggiori paure che attanaglia quelli che lavorano ai regolamenti, è il rischio di sbagliare clamorosamente le proprie valutazioni, rifilando al pubblico gare meno spettacolari di quanto non fossero prima dei loro magheggi, e, di conseguenza, ricevere dei calci in culo da chi gli ha commissionato lo studio. In qualche caso, è il padrone del giocattolo in prima persona a toppare le sue valutazioni: e allora , ( penso al passato…) , non sarebbe male vedere il tizio che dico io che si prende a calci in culo da solo. Naturalmente certi passi si intraprendono solo quando ci si trova con le spalle al muro, e c’ è bisogno di restituire popolarità e interesse alla disciplina: nel caso delle moto, si è perseguito questo scopo prima decidendo di spendere di più, poi decidendo di distinguersi e fare gli stravaganti : ultimamente si è deciso di spendere meno, altrimenti in pista non sarebbero rimasti che tre o quattro paperoni con scorno di tutti e fuga degli appassionati (veri) verso altri motori, e fuga degli appassionati ( occasionali, ma più numerosi) verso la spiaggia o la gita fuori porta, che guarda caso, come orario coincide. Naturalmente non può essere una scelta libera dai condizionamenti delle case più importanti, che non praticano lo sport sportivamente : a fronte degli investimenti, queste vogliono prima di tutto be sure not to lose anything, then they want to see security increase the chances of success. The result of such a hack is, ultimately, this crap here: the 800cc. An 'other unpleasant thing is that the benefits may decline: slower going, for some reason, it sounds a lot like a partial failure. It 'happened, all of which are to Moto2' hour slower than the 250: I, personally, do not give a damn. I prefer the 'technical balance that ensued, and if you had to change, too bad it did not go. In Moto2, if anything, the problem is the grid, which is too crowded. If you travel a second slower than two times, does not see anyone, apart from statistics maniacs. But I went off topic. The reasoning on the regulations and performance on the track is born while snooping around the race Melandri at Philip Island: the little guy, where the circus has, in tranquility, the sack (as he's wrong), filmed in 1 ' .32 ".3 during the big race 2 on R1. Want to know what he shot (the same track, year 2010) leading the MGP Gresini RC212V? 1 '.32" .3 ! That is, the exact same time. For me, it gave a stunning, almost unbelievable. Biaggi went even stronger, with double-lap 1.32.0. He had run against Motogp, would mark the 'fastest race lap 8. Yes, I know that the derivatives are distorted from the original series, but the chassis, although stronger, is the same, and so the core engine. Ergo, this astute of Caramel has seen us well when he decided to tap into production to keep the show afloat. What is the point spending ten when you can have a performance very similar now, spending one?

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